Last weeks in Cairns. - Reisverslag uit Cairns, Australië van Manouk Schmidt - WaarBenJij.nu Last weeks in Cairns. - Reisverslag uit Cairns, Australië van Manouk Schmidt - WaarBenJij.nu

Last weeks in Cairns.

Blijf op de hoogte en volg Manouk

23 Juni 2014 | Australië, Cairns

Hee allemaal, hier weer een berichtje vanuit Cairns want dat werd wel weer eens tijd. Ik ben hier nu alweer een paar weken en heb het heel erg naar mn zin. Qua omgeving heb ik alles wel gezien en is er niet echt iets meer te doen, dus het scheelt dat ik met hele leuke mensen in het hostel ben waar ik een super tijd mee heb. Ik ben van plan om over 2,3 weken naar Perth te gaan om daar te gaan werken als au pair en even mn vaste plekje te hebben. Het zal vast wel even raar worden omdat ik het vanaf nu in mn eentje ga doen want Marije zit inmiddels weer in Nederland en is gewoon weer aant werk. Ik heb een super tijd met dr gehad en we blijven zeker in contact en zien elkaar weer in Nederland. Maar voor mij duurt dat nog wel eventjes.. ik ben heel benieuwd wat er allemaal weer op mn pad gaat komen en ben er klaar voor om weer verder te reizen. Nog even lekker genieten in Cairns nu en vannacht om 2 uur natuurlijk weer Nederland - Chili kijken. Ik heb er vertrouwen in! Tot snel weer allemaal x.

  • 23 Juni 2014 - 08:13

    Ellen:

    Ha lieve Noukie,
    Het was wel even wennen zonder Marije maar nu heb je weer leuke mensen om je heen. Geniet nog maar lekker daar in het meestal zonnige Cairns :).
    Ja vanavond om 6 uur weer een wedstrijd van Nederland. Die gaan we weer "samen" kijken. Raar hé zo ver weg maar toch zo dichtbij.
    Dikke kus en tot horens, ziens op skype en schrijfs.
    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Manouk

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 2982

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 30 November -0001

mijn avontuur.

Landen bezocht: