End of the east coast - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Manouk Schmidt - WaarBenJij.nu End of the east coast - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Manouk Schmidt - WaarBenJij.nu

End of the east coast

Blijf op de hoogte en volg Manouk

21 Mei 2014 | Australië, Byron Bay

Hi allemaal, sorry dat ik zo weinig laat horen maar de dagen gaan hier zo snel en je hebt altijd wel wat te doen, dat het er steeds maar niet van komt. Ik ben gebleven bij mission beach. Na mission zijn we naar magnetic island geweest, daar was ook vrij weinig te doen maar het hostel lag letterlijk aan de zee dus het was heel leuk en super mooi. Ook daar zijn 2 nachten meer dan genoeg en zijn we verder gegaan naar townsville, airlie beach, hervey bay, noosa, brisbane, surfers paradise en nu zitten we in Byron bay. In airlie beach hebben we de whitsundays gedaan (2 nachten zeilen) en het was echt super leuk. We hadden een hele gezellige groep en super goed weer en meer heb je niet nodig. Je kon ook snorkelen en hier waren weer hele andere vissen als bij de great barrier reef dus altijd leuk om weer te zien. Het was een super leuke ervaring en airlie beach was ook echt een hele leuke plaats! Hervey bay was echt weer een klein plaatsje en in noosa hebben we fraser island gedaan (3 dagen met een jeep over het strand rijden en de mooiste plekken zien) de groep die we hier hadden was echt heel hecht en ik heb echt een super tijd gehad. Ik vond het zo jammer dat toen we weer terug waren in noosa iedereen de volgende dag of dag erna weer weg gingen, daar heb ik nog steeds een beetje moeite mee. Het is fijn dat je altijd weg kan wanneer je wilt maar wanneer je echt leuke mensen hebt ontmoet is het zo jammer om weer afscheid te moeten nemen.. maar zo gaat dat hier nou eenmaal. Na noosa zijn we naar brisbane gereden en hier hebben we een beetje in de stad gelopen en zijn we lekker naar de bios geweest. Daarna kwam surfers paradise en hier merkte we al dat het een stuk anders is als in de rest van de plaatsen waar we geweest zijn, tot we in Byron bay aankwamen. Ze leven hier zo relaxt, overal is live music en iedereen loopt te zingen, super veel hippies, heel ontspannen sfeer dus ik vind het heel jammer morgen weer weg te gaan maar tegelijkertijd ook weer enthousiast want we gaan terug naar Brisbane en zaterdag vliegen we weer terug naar Cairns! Mijn plan is om daar een aantal weken te blijven en dan naar perth te vliegen in het westen van Australië. Marije blijft een week in Cairns en gaat dan nog een week naar Taiwan en dan terug naar huis. Dat betekent dat ik hier nog 2 weken met haar kan zijn en ik er vanaf dan alleen voor sta. Ik vond het heel fijn om met haar gereisd te hebben en heb een super leuke tijd gehad! Aan de ene kant ben ik heel benieuwd hoe het is om alleen verder te gaan en aan de andere kant vind ik het ook weer heel jammer. Wie weet wie ik allemaal nog ga ontmoeten en hoe alles zal lopen, ik zie het wel..

  • 21 Mei 2014 - 12:38

    Je Travelbuddy & Friend:

    Jij gaat dat gewoon doen straks alleen, ben nu al trots op je en ik ga zooooooooo jaloers zijn op alles wat je op fb zet :(
    Ik ga je missen!!!! Maaaaaar eerst nog even een week genieten in gillig...ehh cairns! <3

  • 21 Mei 2014 - 14:45

    Ellen:

    Wat hebben jullie samen een geweldige tijd gehad. Zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezien en ondernomen.
    Maak er nog twee superweken van samen met Marije. Daarna gaan jullie je eigen weg, ben benieuwd hoe het in Taiwan is trouwens Marije.
    Noukie ook hierna komt er weer veel moois op jouw pad en dat gaan wij weer meebeleven.

    Fijne tijd en blijf genieten van al het moois en de mensen en........... van alles.

    xxxx

  • 23 Mei 2014 - 18:55

    Marian:

    Hi Lieve Manouk,

    Dat valt ff tegen dat die ouwe tante niet gelijk reageert! Tja, daar was een goede rede voor. Ze hebben mijn neus n.l. geopereerd omdat er een ontsteking zat die maar niet over wilde gaan. Nu, twee dagen later, gaat het prima met me en zie ik dus je bericht op je blog. Jeetje, Manouk, wat maak je veel mee. Jammer dat Marije over ruim een weekje weer naar huis gaat maar je komt zeker weten weer een reismaatje tegen waar je mee op zult trekken. Er zijn zoveel backpackers in Australie dat er vast wel eentje tussen zit die dezelfde richting op gaat en natuurlijk zal dat heel anders zij dan met Marije maar dat went ook weer. Geniet van deze unieke ervaring. Dikke knuffel,

    Marian

  • 16 Juni 2014 - 21:20

    Marian:

    Hoi Manouk,

    Al veel te lang niks meer gehoord. Gaat alles naar wens en heb je leuke nieuwe vrienden ontmoet? Heb je inmiddels al een baantje gevonden om een paar centje te verdienen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

    Groetjes,
    Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Manouk

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 2985

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 30 November -0001

mijn avontuur.

Landen bezocht: