Week 1 - Reisverslag uit Manly, Australië van Manouk Schmidt - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Manly, Australië van Manouk Schmidt - WaarBenJij.nu

Week 1

Blijf op de hoogte en volg Manouk

25 Maart 2014 | Australië, Manly

De eerste week zit er alweer op.. het begon allemaal op dinsdag 18 maart, afgezet door mijn ouders en zus. Zie dan maar eens afscheid te nemen. Dat was ontzettend moeilijk maar het is me gelukt! Eenmaal ingecheckt en in het vliegtuig kon het avontuur beginnen. ‘Ready for take off’ wordt er door de intercom gezegd. Ik wil roepen dat ik helemaal niet ready ben want zeg nou zelf, kan je ooit helemaal klaar zijn voor een lange reis naar het einde van de wereld? Eerste stop: Bangkok. Ik heb daar 1 ding over te zeggen: Wat ben ik blij dat ik met een reisorganisatie ben meegegaan! Tweede stop: Taipei. Hier hadden we een hotel en konden we heerlijk even zwemmen en douchen en ik moet zeggen, je voelt je bijna weer als nieuw. Derde stop: SYDNEY! Voor we bij het hostel aankwamen zijn we nog even gestopt bij het opera house en dan besef je waar je het allemaal voor doet want wat is het mooi hier.. De volgende dag was de ‘regeldag’ dus dat zegt al genoeg, een hoop geregel en gedoe maar het hoort erbij. Nogmaals, Wat ben ik blij dat ik met een reisorganisatie ben meegegaan! Je zou het je 2de dag in Sydney maar allemaal zelf moeten regelen. De 3e dag zijn we naar de blue mountains geweest. Even voor de duidelijkheid, het is daar zo groot als de helft van Nederland. Kan je het je voorstellen? Het was suuuuper veel lopen maar ontzettend mooi om te zien en zeker de moeite waard. De 4e dag zijn we gaan lopen naar verschillende plaatsen en hebben heel veel mooie dingen gezien maar na een dag blue mountains + zo'n dag als deze erbij heb je toch wel een klein beetje spierpijn. De laatste dag zijn we naar het strand gegaan en ik kon het niet laten om daar mijn eerste surfles te nemen. Gaaf, gaaf, gaaf. Moeilijk is het zeker maar nog zekerder de moeite waard! Ik heb voor 2 nachtjes bijgeboekt en dan is het plan om woensdag met 3 andere mensen een campertje te huren en naar Melbourne te rijden en volgens naar Great ocean road te gaan. Ben benieuwd hoe dat me zal bevallen haha.. Toch wel raar om opeens weer afscheid te nemen van een groep waar je heel hecht mee bent maar dat hoort er helaas bij En wie weet kom je elkaar wel weer eens tegen.. Ik ga nu lekker naar het strand toe! X van mij

  • 25 Maart 2014 - 06:14

    Ellen:

    Lieve Noukie,,
    Wat kun je veel meemaken in een week!
    Wat heerlijk dat je droom nu uitkomt meissie.
    Ik geniet met je mee en ben benieuwd hoe het
    'camper leven' je gaat bevallen. Dikke kus Xxxx

  • 25 Maart 2014 - 06:59

    Pieter:

    Fantastisch meissie. Op naar de 12 apostelen:-) en geniet!

  • 25 Maart 2014 - 07:33

    Marian:

    Hoi Manouk,

    Wat leuk om jouw eerste reisverslag te lezen en ook heel leuk waren de foto's op Facebook.
    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt en echt, een campertje is super gaaf. Het wordt waarschijnlijk een geweldige bende maar daar moet je maar niet al te veel op letten. . Zolang je je mascara maar kunt vinden komt alles goed. Geniet ervan en rij voorzichtig.

    Marian

  • 25 Maart 2014 - 08:10

    Marieke:

    Wauw wat een verhalen al in een paar dagen! Klinkt als een droom schat

  • 25 Maart 2014 - 14:07

    Marianne:

    Hoi Manouk,
    Wat een geweldige ervaringen al en dan ben je nog maar een week weg, wat zal een jaar dan wel niet allemaal brengen. geniet ervan!

  • 26 Maart 2014 - 17:00

    Saskia:

    dat klinkt al goed na 1 week. en op de foto's zie je er blij uit, dus geen zorgen voor ons hier in soest.
    goeie reis met de camper.

  • 26 Maart 2014 - 23:01

    Martine:


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Manouk

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 2992

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 30 November -0001

mijn avontuur.

Landen bezocht: