Mission beach. - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Manouk Schmidt - WaarBenJij.nu Mission beach. - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Manouk Schmidt - WaarBenJij.nu

Mission beach.

Blijf op de hoogte en volg Manouk

25 April 2014 | Australië, Mission Beach

Hier weer een berichtje vanuit Mission beach, maar ik begin weer waar ik gebleven was. Toen we aankwamen in Cairns en uit het vliegtuig stapte was het in ieder geval een stuk warmer dan in Melbourne, dus dat was een goed teken. Het hostel waar we waren was heel leuk en er hing een heel ontspannen sfeer. Het enige nadeel was dat we in een tent moesten slapen en het uiteraard weer super hard begon te regenen. Al m'n spullen en kleren waren nat dus wij naar de receptie gelopen en gelukkig mochten we toen op de bank in de "huiskamer" slapen. De volgende dag waren alle kamers volgeboekt dus zijn we opzoek gegaan naar een ander hostel. Die was midden in de stad dus dat was ook heel lekker. Ik heb gesnorkeld en gedoken bij de Great barrier reef en het was echt super! Al die verschillende vissen en haaien en ik heb kleuren gezien waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Het leek net of er een film werd afgespeeld en wanneer je je dan realiseert dat je er zelf zwemt krijg je toch wel een super goed gevoel.. Het weer was niet zo goed maar eenmaal onder water zie je daar niks meer van. We zijn ook met een tourbus barefoot naar een aantal watervallen geweest en hebben daar lekker gezwommen. Helaas regende het ook die dag weer dus was het vooral ook erg koud maar daar moet je je even overheen zetten vind ik dan. We zouden eigenlijk de 12de in Darwin aankomen maar door de cyclone is de vlucht geannuleerd en nu zijn we een dag later vertrokken. We zijn een week in Darwin geweest en daarvan zijn we 3 dagen naar kakadu en lichtfield geweest. Veel gelopen, veel gezien, veel gezwommen in de watervallen, crocodillen gezien en we hadden super goed weer! Toen we weer aankwamen in Cairns ben ik naar cape tribulation geweest (rainforest) en ook dat was heel mooi om te zien. Het heeft uiteraard wel weer geregend maar daar ging ik wel vanuit zeker omdat het het rainforest is. Vandaag zijn we met een hop on hop off bus naar Mission beach gereden en we blijven hier 2 dagen om vervolgens door naar townsville te gaan en daarna naar airlie beach want 2 mei gaan we naar de whitsundays (2 dagen zeilen, snorkelen etc.) Als het weer dan net zo goed is als de 3 dagen kakadu en lichtfield, ben ik helemaal happy. We hebben ook 2 jongens ontmoet die werken op een boot voor Great barrier reef (een andere organisatie als waar wij mee zijn gegaan) en gister mochten we met ze mee. We kregen er ook een onderwater camera bij en het was nog is lekker weer ook. Echt super leuk dat we gewoon mee mochten en het nog een keer hebben mogen zien.. Vandaag gaan we lekker helemaal niks doen want ik kan me niet meer herinneren dat we hebben kunnen uitslapen en niks hoefde te doen haha! Tot snel weer x.

  • 25 April 2014 - 06:29

    Pieter:

    geweldig wat je allemaal in nog geen twee maanden tijd hebt gezien en meegemaakt. Je hebt je rustdag meer dan verdient:). Enjoy life and follow your heart !

  • 25 April 2014 - 06:31

    Ellen:

    Ha die lieve Noukie,
    Wat heb je weer veel gezien en gedaan. Duiken,
    prachtige parken, watervallen, krokodillen, als
    toetje nog snorkelen en een orkaan. Ik vergeet vast nog
    wat........maar je zou haast denken dat je al maanden
    weg bent. Geniet en laat ons meegenieten. Knuffel Xxx

  • 25 April 2014 - 07:26

    Marian Brouwer:

    Wat een verhalen weer. Het is echt super dat je een jaar de tijd hebt zodat je veel meer kunt bekijken en doen dan ik 5 weken. Ik denk dat ik ooit terug moet. Toy toy toy, Marian

  • 25 April 2014 - 19:25

    Saskia:

    hoi lieve manouk, als ik je verslagen lees, lijkt het of je al een heel jaar erop hebt zitten. zoveel als je nu al hebt beleeft, geweldig. wel voorzichtig met vreemde jongens, hoor! ;-) xjes uit soest.

  • 28 April 2014 - 14:07

    Annet:

    Hey lieve oppas van ons! :) Lieve Manouk,

    Wat leuk om je nu ook te volgen hier! Wat maak je veel mooie dingen mee en wat een geweldige reis!

    Pas op jezelf en lees graag je berichtjes!
    Liefs,
    Annet (en rest van gezin.. en Leentje vraagt geregeld als we oppas hebben, waar is Manouk nou gebleven.. uitgelegd waar je zit, maar dat besef heeft ze nog niet.. want " we kunnen toch wel even gedag zeggen bij Manouk in ""Austrieland" :)

  • 07 Mei 2014 - 18:17

    Marian:

    Hoi Manouk,

    Hoe gaat het allemaal? Heb je alweer nieuwe leuke dingen meegemaakt? Ik ben heel benieuwd. De foto's van dat eiland waren prachtig op facebook.

    liefs,
    Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mission Beach

Manouk

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 2978

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 30 November -0001

mijn avontuur.

Landen bezocht: